06 september, 2014

Outfit # 1




Het ging dus zo. Ik kwam gisteren thuis van school en had ongeveer 15 minuten om te eten en me om te kleden, aangezien ik gelijk door moest naar mijn werk. Opeens kwam de ziekelijke drang in mij naar boven om foto's van mijn outfit online te zetten. Ik weet nog steeds niet hoe ik (en mijn persoonlijke fotograaf het zusje) het gedaan hebben, maar voila: foto's. Nu ben ik niet zo iemand die drie keer per week foto's gaat plaatsen van wat ze aan heeft, maar ik vond dit wel zo'n outfit die een artikeltje waard is.
Het valt mij, en mensen die ik ken, op dat ik het afgelopen jaar enorm verandert ben als het om stijl ga. Op de middelbare school wilde ik niet dood gevonden worden in sneakers. En al helemaal niet het fluo-soort. Ik gooide het roer om en kocht Nikes. Verkocht. Nooit meer terug. Nog steeds een Dr. Martens en mannenschoentjes fan in hart en nieren, maar probeer die heerlijk verende zolen maar eens te weerstaan. Ook ik ben deze zomer acuut gevallen voor de crop tops en heb ze inmiddels in alle kleuren en maten.
Ik bedenk me net ineens iets. Steek je hand op als je niet wist dat mijn haar weg is. Als je nu je hand omhoog hebt, wordt het tijd om mij acuut te gaan volgen op Instagram cause you're missin' out gurl. Om een lang verhaal kort te maken (meest briljante woordgrap, ik lach momenteel om mezelf); op een maandagochtend in de vakantie bedacht ik me na het zorgvuldig bestuderen van Kylie Jenners Instagram pagina, dat het tijd was om #shorthairdontcare te gaan. Twee dagen later knipte de kapper mijn haar eraf. Het is aan de achterkant vrij kort en aan de voorkant iets langer, wat nu even niet te zien is door mijn sumoknot. Geef je mening over mijn hoofd, gern!
Als laatste nog een vraagje: normaal gesproken zijn mijn foto's van iets betere kwaliteit maar je kent het 15-minuten-eten-omkleden-én-mini-fotoshoot-verhaal nu. Aangezien ik weet dat ik veel nieuwe volgers heb vraag ik mij af of jullie dit soort posts ook leuk vinden? Als lekkere, platte tegenhanger op mijn oneindige fotografische posts met lulverhalen over mijn very interessante life. Vraagteken? Ik hoor het wel dropskes. Geniet van het weekend!
P.S.: met mate
P.P.S: natuurlijk niet.

Crop top H&M - Mom jeans Primark - Sneakers Nike

2 opmerkingen:

Manon Margaretha zei

Ik ben echt dol op je broek!
x

Sara zei

Ik vind je outfit tof en zeker blogwaardig. :)
(plus dat korte haar staat je heel leuk!)